Vuosikokous 12.3.2020 klo 1900

Yhdistyksen vuosikokous 12.3.2020 klo 1900 VSKYn hallilla osoitteessa Relanderinkatu 100, Varkaus.
Te joilla on viime vuonna 2019 saadut kiertopalkinnot, palauttakaa ne joko puheenjohtajalle Juha-Matti Korhonen tai sihteerille Katja Karkoski maanantaihin 9.3.2020 mennessä.

MatchShow 9.2.2020

Vuoden 2019 Näyttelykoira

Osallistuaksesi kilpailuun, ilmoita koirasi näyttelytulokset Kati Kraemerille 31.1.2020 mennessä sähköpostilla osoitteeseen: rangerinkennel@gmail.com

Tuloksia lähetettäessä kirjoita:

-koiran täydellinen nimi, rekisterinumero ja omistaja(t)

-näyttelyn päivämäärä, paikka, KV/KR/RN/ER-näyttely ja koiran luokka

Ohjeet löytyvät http://www.varkaudenseudunkennelyhdistys.fi/412590616

Näyttelyharjoitukset

Näyttelyharjoitukset jatkuvat KESKIVIIKKOISIN klo 1900 ja SUNNUNTAISIN klo 1600 Kennelyhdistyksen hallilla osoitteessa Relanderinkatu 100. Osallistumismaksu 5€/kerta. Käteismaksu.

Tervetuloa Varkauden Seudun Kennelyhdistyksen kotisivuille. Tänne kootaan tietoa yhdistyksemme historiasta, tapahtumista ja tiedotteista sekä tietenkin ansioituneista jäsentemme omistuksessa olevista koirista.

Varkauden Seudun Kennelyhdistys on perustettu vuonna 1964 ja yhdistyksen kotipaikka on Varkaus. Yhdistyksemme järjestää vuosittain useita käyttökokeita sekä osallistuu myös koiranäyttelyiden järjestämiseen. Yhdistyksessämme toimii seitsemän eri jaostoa, joista löydät lisää tietoa kunkin jaoksen valikon alta. Järjestämme myös vuosittain pilkkikilpailut jäsenillemme.

kuva: Mauri Piitulainen